Математика
Дата: 17.02.2017 Клас:
1
Тема. Додавання й віднімання по 1 і групами (частинами).
Задачі на знаходження суми та невідомого доданка
Мета: продовжити роботу з формування обчислювальних
навичок учнів; розкрити прийом додавання й віднімання чисел частинами.
Обладнання: предметні малюнки, цифри.
Хід уроку
I. Актуалізація
знань учнів
1. Повторення вивченого
Обчисліть приклади.
7 – 1 – 1 – 1
= 5
+ 1 + 1 + 1 + 1 =
— Скільки всього одиниць відняли?
Скільки всього одиниць додали?
2. Вправа «Заселіть будиночки»
II. Вивчення нового
матеріалу
1. Практична робота з елементами гри
— Уявіть собі, що ви чергуєте в
їдальні. На столі є 4 чашки. Потрібно принести ще 3. Як це можна зробити?
1) Принести одразу 3 чашки.
(4 + 3 = 7)
2) Спочатку принести
2 чашки, а потім ще 1. (4 + 2 + 1 = 7)
3) Спочатку принести
1 чашку, а потім ще 2. (4 + 1 + 2 = 7)
4) Принести по
1 чашці 3 рази. (4 + 1 + 1 + 1 = 7)
— Розгляньте приклади. Чи
однакові результати в нас вийшли? Як ми додавали
число 3 кожного разу — однаково
чи по-різному?
— Отже, число можна додавати
частинами.
2. Пояснення додавання числа частинами за числовим
відрізком (С. 77, № 1)
3. Робота з геометричним матеріалом
Їжачок знайшов 5 грибів. А в
нірці у нього уже 3 грибочки. Як їжачок може перенести 5 грибочків до себе
в нірку? Складання різноманітних способів додавання числа 5 до 3.
Висновок: віднімати число можна також частинами.
4. Робота за підручником
Розв’язання прикладів на основі
прийому додавання й віднімання числа частинами
5. Фізкультхвилинка
III. Закріплення
вивченого раніше матеріалу
1. Гра «Яке число сховалось за хмаринками?»
4
+ =
9 3
+ =
7 +
2 = 10
— Як ви знаходили число, що
сховалось?
2. Розв’язання задач на знаходження суми та на
знаходження невідомого доданка за малюнками
3. Завдання з логічним навантаженням
Хто з тваринок заб’є гол? (№ 3)
IV. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар